Arkadaslar bana kisaca subhaneke derler

Mart 31, 2008 § 1 Yorum

Okula yeni bir din ogretmeni atanmis. Sinifa girince kendini
tanittiktansonra,

“Ben de sizleri yavas yavas tanimaliyim artik, mesela
oglum seninadin ne?” demis

Ogrenci : Fatih

Hoca: Hadi bi fatiha oku da dinleyelim..Ogrenci güzelce okumus fatihayi.

Hoca: kizim senin adin ne?

ogrenci: Kevser hocam.

Hoca: hadi sen de bir kevser suresi oku da
dinleyelim.

Bu ogrenci de okumus. Hoca yürürken köseye sinmis bir ogrenci
görmüs ve sormus “oglum senin adin ne?”

ogrenci: hocam benim adim yasin ama
arkadaslar bana kisaca sübhaneke derler…

§ One Response to Arkadaslar bana kisaca subhaneke derler

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading Arkadaslar bana kisaca subhaneke derler at Hayatyolcusu.

meta

