Serdar Ortaç – Ayrilmam

Ağustos 6, 2008 § 2 Yorum

§ 2 Responses to Serdar Ortaç – Ayrilmam

  • kaplumbagacik dedi ki:

    Su anki favorim :p

  • hayatyolcusu dedi ki:

    Serdar Ortaç – Ayrılmam 2008 Şarkı Sözleri

    Gururla harcadım elimde kalanı,
    Çiçekler aldım sarmadı yaramı,
    Acı bile kendine getiriyor adamı,
    Bir dikili ağacım yok.

    İyileri yakacak,kötülere bakacak,

    Daha iyi çıktımı,beni bile satacak,
    Yolun ötesinden yüreğime akacak,
    Aşka inancım yok.

    Acıları tatmam gerek
    Açığı kapatmam gerek
    Kopunca senden,en hoş yerinden
    İki göbekatmam gerek

    Ne tende duygu,ne de biraz uyku
    Yürek de lazım çok
    nazara inandım,büyüye inancım yok.
    Ayrılmam

    Hadi kov beni yüreğinden
    Hiçbir yere terk etmem
    Seni zar zor buldum ben
    Aşktan vazgeçmek yok

    -alinti-

    http://www.guncelmekan.com/sarki-sozleri/22935-serdar-ortac-ayrilmam-2008-sarki-sozleri.html

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading Serdar Ortaç – Ayrilmam at Hayatyolcusu.

meta

