Halil Koçak ve Ajda Pekkan – Nikah (Düet 2009)

Haziran 18, 2009 § 1 Yorum

§ One Response to Halil Koçak ve Ajda Pekkan – Nikah (Düet 2009)

  • hayatyolcusu dedi ki:

    Kim kime neye göre layık olmuyor
    Reşit kişi hangi yaşta
    Kendi başına karar verebiliyor

    Ben istedim ki
    Hısım akrabanın gönlü olsun
    Panayır yeri gibi
    ışıl ışıl düğün kurulsun

    Nikahın imamını da kıyarım hükümetini de
    Sabrına başlarım sükunetine de
    Çalsın davulu zurnası bizim havadan
    Oynar elbet birileri kız tarafından

    imamını da kıyarım hükümetini de
    Sabrına başlarım sükunetine de
    Çalsın davulu zurnası bizim havadan
    Oynar elbet birileri kız tarafından

    Aşk benim aşkım kalp benim kalbim
    Ayıplayana kapı gibi gerekçe
    Kusurumu var ki beğenmediğiniz
    Kanunsa bu anayasada nerde

    imamını da kıyarım hükümetini de
    Sabrına başlarım sükunetine de
    Çalsın davulu zurnası bizim havadan
    Oynar elbet birileri kız tarafından

    Bir sigara yak ver bakalım
    iki kalp birse hiç durur mu
    Kimse özel üretim değil yavrum
    Tüm cemaat fani torunu

    Ben istedim ki
    Hısım akrabanın gönlü olsun
    Panayır yeri gibi
    ışıl ışıl düğün kurulsun

    Nikahın imamını da kıyarım hükümetini de
    Sabrına başlarım sükunetine de
    Çalsın davulu zurnası bizim havadan
    Oynar elbet birileri kız tarafından

    imamını da kıyarım hükümetini de
    Sabrına başlarım sükunetine de
    Çalsın davulu zurnası bizim havadan
    Oynar elbet birileri kız tarafından

    Aşk benim aşkım kalp benim kalbim
    Ayıplayana kapı gibi gerekçe
    Kusurumu var ki beğenmediğiniz
    Kanunsa bu anayasada nerde

    imamını da kıyarım hükümetini de
    Sabrına başlarım sükunetine de
    Çalsın davulu zurnası bizim havadan
    Oynar elbet birileri kız tarafından

    alinti

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading Halil Koçak ve Ajda Pekkan – Nikah (Düet 2009) at Hayatyolcusu.

meta

