“Nefes” Filmi : Uyursan Ölürsün

Ekim 24, 2009 § 2 Yorum

§ 2 Responses to “Nefes” Filmi : Uyursan Ölürsün

  • Hayatyolcusu dedi ki:

    Film super’di. Hala filmin etkisindeyim ve bu herhalde bi kac gün daha devam edecek.
    Filmin sonlarina dogru gözyaslarimi zor tuttum. Bence “NEFES” seyrettigim butun filmlerden en güzeli.
    Bu filmi izleyince anladim ki askerleyin anlamini bilmiyorum ama artik ögrendim.
    Oyuncularda cok güzel oynami$.
    Size tavsiye ederim ama bence 16 yas alti cocuklar gitmesin. Salonda 10-12 yas arasi cocuklar da vardi ama kesin pskolojileri bozulur.
    Filmin icinde cok güzel mesajlar da veriyorlar.

  • ceren dedi ki:

    bencede süper bir filmdi.onlara karşı ezelde beri kinli ve öfkeli olan ben olaylar ve bu filmde sonra dahada kinli ve öfkeli oldum

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading “Nefes” Filmi : Uyursan Ölürsün at Hayatyolcusu.

meta

